المضاد للصدمات و الضربات المطاطی

المجموعة الصناعیة بارتاک بولیمر، من أکبر المجموعات لصنع المطاط فی اصفهان،التی ترسل منتجاتها الی کل أنحاء ایران بالثمن و المبلغ المعقول فی سبیل الحصول علی رضا و موافقة المشتریین لها و توسیع الخدمات اللائقة لها الی المشتریین الأعزاء، فعلی هذا، الأشخاص بإمکانهم أن یشتروا أنواع المضادات للضربات و المنتجات الأخری لهذه المجموعة الصناعیة علی الإنترنت و عن طریق الإتصال بنا.  تکون الجودة و الأداء و حصیلة العمل العالیة کجزئین غیر منفصلین لمنتجات المجموعة الصناعیة بارتاک.

یعتبر المضاد للضربات المطاطی کقطعة تطبیقیة تصمّم و تنتج لأجل تقلیل الاهتزازات والتوتر و الحركة و الاهتزازات الأخرى في المعدات الميكانيكية و غير المیکانیکیة. کما نعلم أنّ المعدّات الصناعیة و غیرالصناعیة قد تواجه الإهتزازات و الضربات المختلفة بواسطة المواقع التی تکون فیها بشکل غیرمطلوب، و هذا الأمر یؤدّی الی استخدام هذه القطع بمرور الزمان و یعتبر المضاد للضربة المطاطی، طریقا سهلا بکلفة و ثمن قلیل لتقلیل  الخسائر و الأضرار و المشاکل الناشئة عن هذه الضربات و التهدیدات. استخدام المضاد للضربة المطاطی یساعد علی تقلیل الأضرار و الصدمات الأولی و الضوضاء فی المعدّات.

المجموعة الصناعیة بارتاک بولیمر، قد قامت بتصمیم و انتاج منتجات ذات الجودة و المطلوبة و المرغوبة فیها من خلال التمتع بالتجربة و الخبرة طویلة المدی لها و الإعتماد و الإتکاء علی علم خبراء مجموعتها. المواد التی قد استخدمت فی هذه المنتجات، تتمتع بمستوی عال من الجودة. تستخدم مضادات الضربات المطاطیة کثیرا و لها الأداء و حصیلة العمل الکثیرة منها: الاستخدام فی الصناعة الإلکترونیة و الهواء الفضاء و الطب و النقل و الإنشاء و البناء، و تکون أیّ هذه الصناعات ضروریة و فعالة و موثرة. فی الإستمرار، نتعرّف علی التفاصیل الکثیرة عن مضاد الضربات المطاطیة.

کاربرد ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر لاستیکی بواسطه ی نوع ساختاری که دارد، دارای کاربردهای فراوانی می باشد این محصول در فعالیت های صنعتی و غیر صنعتی جایگاه ویژه ای دارد. اصلی ترین وظیفه ای که ضربه گیر هابر عهده دارند کاهش آسیب های احتمالی ناشی از ضربه و تکان و لرزش و نوسانات همچنین حرکت در تجهیزات می باشد. با استفاده از ضربه گیر میتوان با کمترین هزینه از مزیت های آن از جمله محافظت از وسایل و تجهیزات بهره مند شد. یکی از رایج ترین کاربردهای ضربه گیر برای محافظت لبه ها ، جذب ضربه می باشد.

مزایای ضربه گیر لاستیکی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ضربه گیرها دارای مزایا و کاربردهای بی شماری می باشند از جمله مزایای که میتوان برای این ضربه گیرها بر شمرد عبارتند از:

-قابلیت برگشت پذیری در برابر تغییر ظاهر و دفرمگی

– انعطاف پذیری بالا در برابر ضربات و شوک

-عدم وجود حساسیت نسبت به دما و شرایط محیط در هر فصلی

– قابلیت اجرای همزمان حرکات جانبی و محوری

– وزن سبک  و امکان نصب ئ تعویض آسان

– دارای قابلیت جذب صدا

– کاهش هدر رفت انرژی

– عدم نیاز به اتصالات خاصف واشر، درزبند

– مقاومت بالا در برابر سیکل های مداوم

انواع ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیرها دارای انواع مختلفی می باشند که برای مصارف گوناگون بکار گرفته می شوند از جمله انواع میتوان به : -ضربه گیر پیچ دار- ضربه گیر مهره دار- ضربه گیر بیضی ، مربعی و مستطیلی- ضربه گیر D شکل- ضربه گیر نئوپرن- ضربه گیر دیواری – ضربه گیر های صنعتی  اشاره نمود.

جنس ضربه گیر لاستیکی

ضربه گیر های لاستیکی با توجه به شرایط قرار گیری و هدف از کاربرد آنها طراحی و ساخته می شوند. عواملی که تعیین کننده ی جنس این ضربه گیر ها می باشند عبارتند از: میزان حرارت و دمای بالا، محیط های اسیدی و بازی، نورمستقیم خورشید، تماس و مجاورت با روغن های صنعتی و غیر صنعتی که با توجه به آنها ترکیب و ساختار ضربه گیر تحت تاثیر قرار می گیرد. بی توجهی و عدم استفاده از متریال و مواد با کیفیت و مناسب در تولید ضربه گیر ها سبب  ایجاد خسارت وخرابی و عدم کارایی ضربه گیر می شود. ضربه گیر ها از موادی از جمله کامپند های کلروپرنCR -نیتریل NBR- سیلیکون EPDM-کامپندهای NR لاستیک طبیعی-SBR لاستیک سنتزی مصنوعی، ساخته می شوند. برای ساخت این ضربه گیرها به منظور کاهش ضربه ها و فشارها و خسارات وارده از مواد و متریال هایی استفاده شود که انرژی وارده را پخش و پراکنده کند. با کمک محاسبه ضریب اتلاف انرژی میتوان میزان پراکندگی آن را اندازه گیری نمود بطوری که هرچه ضریب اتلاف بالاتر باشد پراکندگی بهتر صورت می گیرد در نتیجه جذب ضربات وارده کمتری رخ می دهد.

خرید ضربه گیر لاستیکی

به هنگام خرید و انتخاب ضربه گیر باید نکات خاصی در نظر گرفته شود. این نکات عبارتند از:

  • اشکال: استوانه ای- بیضی- مستطیلی-مربعی-نیمکره ای-شش ضلعی-رول استاک
  • ابعاد: با توجه به نوع ضربه گیر اندازه و ابعاد آن متفاوت می باشد، ارتفاع سر، قطرسر،طول و عرض ساقه،ضخامت، این موارد ویزگی ابعادی ضربه گیر را تعریف می کنند
  • مواد بکاررفته: موادی که برای ساخت و تولید ضربه گیر بکار می رود باید دارای خاصیت کشسانی باشد علاوه بر این سختی مورد نظر را داشته باشد.
  • سختی: سختی در ضربه گیر باعث می شود در برابرفشارمقاومت داشته باشد و بسیار سفت و محکم باشد
  • سازگاری: ضربه گیر ها باید با موادی شیمیایی که با آنها در تماس هستند سازگار باشند بنابراین هنگام تولید محصولات الاستومری و لاستیکی باید خاصیت سازگاری آن را هم در نظر گرفت و برای آن لحاظ کرد.

قیمت ضربه گیر لاستیکی 

ضربه گیرها با هدف کاهش دامنه ی ضربات متعدد و کاهش اثرات ضربه مورد استفاده قرار می گیرند. ضربه گیرها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند.  ضربه گیرها با توجه به اشکال و ابعاد و ضخامت های گوناگون و جنس و مواد مختلف از جمله لاستیک و فلز سبک- پلاستیک- فولاد بسته به نوع کارایی و میزان فشار درواحد سطح ، طراحی و تولید می شوند بنابراین قیمت این ضربه گیرها با در نظر گرفتن نوسانات بازار و عواملی که عنوان شد متغیر می باشد و نمیتوان قیمت شاخصی برای آنها قرار داد از این رو برای اطلاع و استعلام قیمت بروز این محصولات می توانید با مراجعه به سایت این شرکت و ارتباط با واحد فروش نسبت به تهیه و سفارش آنها اقدام نمایید.